Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

Βρήκα ένα tree mail !

Καλημέρα



Σήμερα το πρωί, μετά από μια πολύ βρεμένη ημέρα και μια νύχτα γεμάτη υγρασία, βγήκα από τη φωλιά μου. Καθώς φούσκωνα τα φτερά μου και μουρμούριζα πως πρέπει να πάω στο.... κουκουβαγιοφτεροϊσιοστεγνωκομμωτήριο, ένα αεράκι μου ψιθύρισε...
...Σοφία, έχεις tree mail... 
Κοιτάζω στο δέντρο και βλέπω...
και φυσικά, με ανυπομονησία το ανοίγω και... διαβάζω...

Από Βιβιάννα, Μαρίλια και Ελπίδα...
Εδώ έχω απαντήσει κορίτσια!



Μα τι θα γίνει στις 13 Μαΐου; Στο ταχυδρομικό κιβώτιο, έχει
αφήσει και ο Σέργιος ένα παρόμοιο μήνυμα! 

Θα έρθετε κι εσείς στα Αναφιώτικα;
Πόσοι θα έρθετε στα μέρη μου τελικά; 
Θα είστε μαζί με το Σέργιο; 
Πώς θα είναι και η Στ; 
Ποιος θα σας φέρει;
Κάτι πρέπει να κάνω. 
Οι όμορφες στιγμές, μένουν στη μνήμη. 
Χρωματίζουν τις ζωές με χαμόγελο.


 Ο Έφιος Μαρίνος είναι όλος χαρά! 
-Θα έρθουν Σοφία, μου λέει. Να δεις πως θα έρθουν!

Τι να του απαντήσω, δεν ξέρω. 
Περιμένω περισσότερες πληροφορίες.
Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.